Jaguar no.1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru a 3-a oară consecutiv, Jaguar este pe primul loc în studiul J.D. Power din SUA privind satisfacţia consumatorilor la cumpărarea unei maşini noi.

Este un studiu care priveşte doar mărcile de lux, iar Jaguar a depăşit Cadillac (locul 2) şi Mercedes (locul 3). Este de remarcat că BMW a venit abia pe locul 8 iar Lexus, brandul care domina în urmă cu ceva ani orice clasament JD Power de pe orice continent acum este doar pe 5. Audi este pe penultimul loc, depăşind doar ultima clasată, Volvo. Studiul măsoară 4 factori: cum s-a facut vânzarea (33%), vânzătorul (25%), procesul de livrare (21%) şi facilităţile existente la dealer (20%). Ei bine, 52 % dintre compărători au afirmat că tratamentul primit de la dealer este principalul motiv de cumpărare a unui automobil anume. Doar 38% au pus preţul pe primul loc. Mai mult, uşurinţa cu care se ajunge la „deal" este mult mai importantă chiar şi decât preţul în sine. Timpul mediu alocat acestui proces de negociere este de 53 minute, văzut ca fiind prea lung. Deloc întâmplător, Jaguar merge tot mai bine în SUA. La fel de neântâmplător, Jaguar a raportat recent primele profituri. Dacă ne uităm la piaţa noastră, la vânzări absolut nesemnificative (21 de unităţi în primele 9 luni!) probabil că s-ar putea face un studiu pe aceşti 21 de clienţi pentru a afla ce i-a apucat să-şi ia Jaguar!? Probabil că nu se poate vorbi de nici unul dintre elementele determinate de studiul JD Power. Care satisfacţie? Care imagine Jaguar pe piaţa românească? Există totuşi o speranţă. Avem un nou management la importator şi nu putem decât să sperăm că va face ceva. Nu va putea duce Jaguar-ul pe primul loc dar măcar pe lângă cei trei teutoni, ar fi posibil? Fie şi numai ca satisfacţie la capitolul „experienţă la cumpărare"! 

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite