Hyundai merge bine în Europa
0Vânzările de autovehicule Hyundai ating un nou prag în primul trimestru al anului 2010, propagând marca la cea mai mare cotă de piaţă înregistrată la nivel european: 2,7%.
Ultimele cifre ACEA (Asociaţia Constructorilor Europeni de Autovehicule) indică vânzări Hyundai în valoare de 100.758 unităţi în intervalul ianuarie-martie – cel mai mare volum comercializat într-un trimestru de când Hyundai a demarat importul de autovehicule în Europa, în anul 1978.
Începutul de an lansează Hyundai în cursa pentru dobândirea cotei de piaţă vizate, de 2,75%, pornind de la cifra atinsă în anul 2009, de 2,4%.
Printre cele mai importante modele Hyundai în primele trei luni ale anului 2010 se numără modelul de clasă C i30 şi noul SUV compact ix35.
Primul dintre acestea a înregistrat cel mai favorabil trimestru de la lansarea sa, în 2007, raportând vânzări de 31.000 unităţi. În acelaşi timp, modelul ix35 a depăşit toate aşteptările, înregistrând peste 33.000 comenzi într-o singură lună de comercializare – aproximativ 70% din obiectivul anual de vânzări.
Primul trimestru a fost de asemenea marcat de introducerea pachetului de beneficii ‘Triple 5’, ce înglobează garanţie integrală de 5 ani, 5 ani asistenţă rutieră şi 5 ani verificări periodice gratuite. Pachetul ‘Triple 5’ a debutat odată cu modelul ix35 şi a fost extins şi pentru varianta facelift a modelului i30 – cunoscut sub numele i30u.
Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: “Am avut parte de o perioadă remarcabilă la Hyundai, mai ales în ceea ce priveşte modelele i30 şi ix35, care ne aduce în poziţia de a ne atinge obiectivele anuale ambiţioase la nivel european.”