Europa Centrală și de Est sunt încă de mare interes pentru Rolls Royce

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Anul trecut brandul Rolls Royce a înregistrat vânzări globale de 30.538 de unități
Anul trecut brandul Rolls Royce a înregistrat vânzări globale de 30.538 de unități

Europa Centrală și de Est joacă un rol important în strategia brandului de lux Rolls Royce, a declarat pentru „Adevărul”, Frank Timmerman, directorul de comunicare al Rolls Royce. De aceea, România a fost una dintre destinațiile alese pentru prezentarea celui mai nou model al firmei britanice, Ghost LWB (versiunea cu ampatament extins).

Anul trecut brandul Rolls Royce a înregistrat vânzări globale de 30.538 unități, înregistrându-se un record all time. Europa reprezintă 20-21% din totalul acestei cifre. Și aici Rolls Royce a înregistrat un record de vânzări.

Conform volumului de vânzări, cea mai importantă piață din Europa pentru Rolls Royce este Marea Britanie. A doua mare piață este Rusia și a treia este Germania.

În Rusia, în 2011, Rolls Royce a întregistrat rezultate foarte bune, când volumul unităților vândute, practic s-a dublat.

„Conform evoluției economice a Europei Centrale și de Est vedem că numărul de oameni bogați de aici crește și suntem încrezători că Rolls Royce are un viitor pe piața din țara dvs”, a spus Timmerman. Acesta a continuat: „Am autorizat un service autorizat pentru Rolls Royce la Automobile Bavaria. Acest service deservește și țările vecine, precum Bulgaria”. Conform declarațiilor lui Michael Schmidt, proprietarul Automobile Bavaria, în România, Rolls Royce are în portofoliu 67 de clienţi.

Frank Timmerman spune că istoricul brand britanic are o clientelă diversificată care are un singur lucru comun, pasiunea pentru lux și calitate.

“Clienții Rolls Royce sunt la fel de diverși cum sunt și cele 44 de mii de culori exterioare pe care le oferim pentru mașinile noastre. Clienții noștri sunt cele mai individualizate persoane pe care le cunosc, aproape că nu au nimic în comun. Acceptă numai ceea ce este mai bun și poate fi cumpărat cu banii lor, nu acceptă compromisuri. Aș spune că, în general, 80% dintre clienții noșstri din Europa sunt antreprenori, iar ceilalți 20% sunt starurile din domeniile din care activează, muzică, film sau show business”, a explicat oficialul Rolls Royce.

„În clientela Rolls Royce găsești oameni care au apelat la toate soluțiile de finanțare posibile: Avem clienți care apelează la soluții de finanțare pentru mașina lor, dar avem și clienți care plătesc cash, foarte mult depinde de preferințe și de alternativele de finanțare pe care le au”, susține directorul de comunicare al brandului de lux.

Gama de modele a Rolls Royce cuprinde familiile Phantom și Ghost. Din perspectiva prețului, automomobilele Ghost sunt cele mai accesibile.

Marca de lux Rolls Royce a fost preluată în anul 1998 de grupul auto german BMW.


Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite