Drive test Renault Clio Symbol III

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lansat de curând şi în România, noul Renault Clio Symbol vine cu câteva modernizări menite să-i prelungească viaţa cu cel puţin doi - trei ani. Cu toate îmbunătăţirile, deloc neglijabile

Lansat de curând şi în România, noul Renault Clio Symbol vine cu câteva modernizări menite să-i prelungească viaţa cu cel puţin doi - trei ani. Cu toate îmbunătăţirile, deloc neglijabile faţă de varianta precedentă, preţul a crescut nesemnificativ, fiind vorba de 30-40 de euro în plus.
Pentru a simţi efectul "schimbării", am testat, în împrejurimile Budapestei, noul Renault Clio Symbol cu două variante de motorizare, benzină - 1,4l 16V 100 CP, şi diesel - 1,5 dCi de 80 CP.
Primul lucru care îţi sare în ochi de cum te aşezi în scaun este noua planşă de bord preluată de la Clio II. De la acelaşi model au fost preluate şi feţele de uşă.
Sistemul de climatizare automat, care costă 103 euro fără taxe, este acum disponibil pe Clio Symbol şi poate echipa versiunile Expression şI Dynamique.
Varianta echipată cu motorul pe benzină - 1,4l 16V 100 CP, are un demaraj bun şi se "înfige" rezonabil în treapta I şi a II-a. Fără să omori prea tare motorul, maşina ajunge la 80 km/h în viteza a doua, fapt care te poate ajuta într-o situaţie limită. Din treapta a treia, noul Clio Symbol se aşează cuminte la drum, cutia de viteze fiind proiectată pentru un consum redus, şi nu pentru o conduită agresivă.
Dieselul de 1.5 l şi 80 CP este însă mult mai plăcut de condus, chiar dacă puterea este mai mică decât la varianta pe benzină. Cuplul mult mai mare îşi face simţită prezenţa la turaţii joase, maşina având un comportament vivace până în treapta a treia. Noul Symbol stă bine pe viraje atâta timp cât comenzile nu sunt bruscate.
Destinat clienţilor conservatori, care preferă o maşină de marcă, noul Clio Symbol îşi merită banii, raportul preţ-calitate fiind unul dintre cele mai bune în clasa sa.

Auto



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite