Camioanele au ridicat vânzările Automobile Bavaria în 2011

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În 2011, vânzările BMW au crescut cu 18%, MINI cu 47%, MAN cu 80% a anunțat grupul Automobile Bavaria în cadrul unei conferințe de presă desfășurate la București.

Peste 75% din maşinile BMW comercializate în România sunt vândute prin dealerii grupului. În ceea ce privește sectorul after-sales s-a consemnat o creștere de 5% pentru marca BMW și de 10% pentru MAN.

Camioanele au generat venituri de 100 de milioane de euro și au consemnat o creștere de 80%. Afacerile din Germania ale grupului vor ajunge la 90 de milioane de euro în 2012. Automobile Bavaria Group vizează o creştere a activităţii cu 10% la nivelul anului 2012.

„Ne-am extins în 2011 şi în România şi în Germania. La capitolul realizări, putem trece investiţiile pe care le-am făcut aici în modernizarea unor centre auto, iar în Germania am inaugurat primul showroom Rolls-Royce. Pentru 2012 vizăm consolidarea operaţiunilor, dar suntem atenţi şi la oportunităţile de investiţii," a declarat Michael Schmidt, preşedintele şi fondatorul Automobile Bavaria Group.

Vânzările de autoturisme BMW au avansat cu 18% şi au ajuns la 1.434 de unităţi, cifră care reprezintă peste 75% din totalul de 1.888 unităţi realizat de BMW în România. Pentru MINI, vânzările au cunoscut o creştere de aproape 50% anul trecut, la un volum total de 140 de autoturisme. „Dacă ne uităm la vânzări, cele mai căutate autoturisme BMW au fost cele din gama X (X1, X3, X5 şi X6), care au generat împreună peste 65% din vânzările noastre.

Pentru MINI, cel mai căutat model pe piaţa din România este MINI One," a declarat Gabriela Turcitu, director executiv adjunct în cadrul grupului şi responsabil de vânzări.

Brandul de lux Rolls-Royce şi-a găsit doi noi clienţi în România, cărora le-au fost livrate un Rolls-Royce Phantom şi un Rolls-Royce Ghost. Automobile Bavaria Băneasa a primit, la sfârşitul anului 2010, statutul de service autorizat din partea producătorului de automobile de lux. Astfel, compania a devenit singura reprezentanţă Rolls-Royce din regiune, pe o rază de 1.000 de kilometri.

Automobile Bavaria derulează, de asemenea, operaţiuni de comercializare de maşini rulate. Cel mai nou program lansat în România este BMW Premium Selection. Vânzările de autoturisme BMW rulate au crescut cu 10% în 2011. Estimările pentru acest an indică o majorare similară a vânzărilor.

Pe segmentul de motociclete, piaţa a scăzut cu 16%, în timp ce departamentul moto al Automobile Bavaria a înregistrat vânzări în creştere cu 10% la motocicletele noi. Compania a rămas şi în 2011 liderul segmentului moto, cu o cotă de piaţă de 15%. Ritmul de creştere a fost mult mai mare la motocicletele rulate, cu un plus de 50%.

Camioanele au fost vedetele anului 2011 pentru MHS Truck & Bus, importatorul MAN în România. „Am consemnat creşteri de vânzări cu 80% peste nivelul din 2010, la un volum total de 884 de autovehicule. În ceea ce priveşte camioanele rulate, vânzările au fost de 400 de unităţi, în urcare cu 60%," a spus George Geadău, director de vânzări MHS Truck & Bus. Aceste performanţe au menţinut MAN în poziţia de lider pe segmentul de camioane, cu o cotă de piaţă de 20%.

„Ca urmare a acestor performanţe, cifra de afaceri înregistrată de noi a crescut la 100 de milioane de euro, din care 20 de milioane de euro au provenit din reţeaua celor şapte unităţi de service," a explicat Claudia Iordache, Chief Financial Officer în cadrul importatorului MAN.

Pentru 2012, piaţa de camioane ar putea ajunge la volume de 5.000 de unităţi. „Chiar dacă piaţa totală a crescut cu peste 50% faţă de 2010, este încă o cifră scăzută pentru o ţară de mărimea României. Simţim că piaţa pare să recupereze, iar pentru 2012 estimăm că se va ajunge la 5.000 de camioane. Acest lucru depinde de cum va evolua economia în Europa şi de resursele financiare puse la dispoziţia clienţilor de camioane," a susţinut Jorge Leuschner, director general MHS Truck & Bus.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite