Ce audienţă mai face „ora” lui Moise Guran

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aproape jumătate dintre telespectatorii din mediul urban, care s-au uitat de la începutul anului la emisiunea „Ora de business" (TVR 2), au studii medii (47,2%). O pondere importantă o deţin şi orăşenii cu studii superioare (39,6%).

În perioada 1 ianuarie – 27 mai 2012, programul de informaţii şi comentarii pe teme financiar-economice, realizat de Moise Guran pe TVR 2, a înregistrat o audienţă medie de 99.000 de telespectatori pe minut (0,9% rating), la nivel urban.

Orăşenii cu vârste între 25 şi 34 de ani reprezintă 20,1% din publicul care a urmărit această emisiune. Este cea mai mare grupă de vârstă din profilul telespectatorilor lui Moise Guran.

Vezi pe forbes.ro mai multe detalii derspre audienţa lui Moise Guran!

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite