Veniturile Orange în România au scăzut cu 8,8% în primul semestru

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Veniturile Orange în România au scăzut în primul semestru cu 8,7% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, de la 531 milioane euro la 484 milioane euro, potrivit datelor din raportul France Telecom 

Veniturile totale ale Orange România au scăzut cu 7,4% în al doilea trimestru, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 247 milioane de euro. Grupul France Telecom remarcă însă, în trimestrul al doilea, îmbunătăţirea trendului încasărilor avute pe piaţa românească. Astfel, scăderea veniturilor a fost de 7,4% în trimestrul al doilea, de la cea de 10,1% din primele trei luni ale acestui an. "În Europa, scăderea majoră din Elveţia este balansată de performanţele bune din România şi Slovacia", se arată în raportul companiei.


 
Pe segmentul datelor mobile, Orange Romania a obtinut o crestere cu 29% a veniturilor in al doilea trimestru al anului comparativ cu trimestrul anterior.

Scade venitul per utilizator

Compania avea, la finele lunii iunie, 10,47 de milioane de clienţi, faţă de 10,99 de milioane la finele anului trecut, respectiv 10,35 de milioane la jumătatea lui 2009. Din numărul total de utilizatori, 2,35 milioane reprezentau la finele primului semestru clienţi broadband (internet şi date mobile), de la 2,70 milioane la sfârşitul lui 2009, respectiv 2,22 milioane la jumătatea anului trecut.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU), raportat de Orange ca veniturile generate de reţea în ultimele 12 luni  s-a plasat în România, la 30 iunie, la 85 de euro, faţă de 108 euro la jumătatea anului trecut. "Conform estimărilor noastre, cota valorică de piaţă a companiei a crescut datorită evoluţiei ARPU şi a bazei de clienţi cu abonamente. Chiar dacă baza de clienţi prepay a scăzut pe fondul deteriorării condiţilor economice, estimăm că pe acest segment cota valorică de piaţă a rămas stabilă”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite