Vânzările de îmbrăcăminte şi încălţăminte, în creştere
0Vânzările de îmbrăcăminte şi încălţăminte din România au crescut, anul trecut, cu circa 10% faţă de 2004, până la 1,1 miliarde de lei (305,5 milioane de euro), cel mai ridicat nivel din
Vânzările de îmbrăcăminte şi încălţăminte din România au crescut, anul trecut, cu circa 10% faţă de 2004, până la 1,1 miliarde de lei (305,5 milioane de euro), cel mai ridicat nivel din ultimii cinci ani, potrivit unui studiu realizat de Euromonitor. Din cauză că pentru marea parte a populaţiei preţurile acestor produse sunt prohibitive, românii încearcă să cumpere articole care să poată fi purtate pe tot parcursul anului. "Această tendinţă reprezintă, pe de-o parte, semnul unei sărăcii acute, dar, pe de altă parte, ea acoperă doar parţial realitatea românească, adevarul fiind că nivelul veniturilor variază puternic de la un segment de populaţie la altul", se menţionează în studiu. Potrivit Euromonitor, consumatorul mediu din România