Vă place în Centrul Istoric al Capitalei? Aşa ar putea fi toată România turistică!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS) a identificat „secretele“ datoritră cărora Centrul Istoric din Bucureşti a devenit un model de succes şi „cea mai atractivă destinaţie turistică“ din România.

În primul rând, „competiţia este aici serioasă, pe fondul concentraţiei nemaivăzute de cafenele, cluburi şi restaurante. Acest lucru face ca toţi actorii implicaţi să se bată în oferte, să stea efectiv la dispoziţia clienţilor şi să fie numai un zâmbet pentru a capta bunăvoinţa turiştilor“, arată, într-un comunicat, preşedintele FPTS Dan Matei Agathon.

Cea mai bogată viaţă de noapte

O altă schimbare de atitudine care a dus la înflorirea turismului în Centrul Istoric al Capitalei a fost „menţinerea deschisă a locaţiilor atât cât vor clienţii“.
De unde până anii trecuţi Bucureştiul se închidea la ora 23, cu mici excepţii, acum circuitul turistic din Centrul Istoric este aproape neîntrerupt şi la Kilometrul zero găsim pentru prima oară în ultimii 20 de ani, o adevărată viaţă de noapte şi turism de distracţie pentru toate gusturile.

Nu lipseşte mâncarea

La fel de important a fost accentul pus pe mâncare, pentru că în Centrul Istoric se găsesc oferte foarte bune pentru servitul mesei la tot pasul. „Pentru a nu rămâne mai prejos, o mulţime de cafenele şi-au adaptat oferta şi au început la rândul lor să le ofere meniu de restaurant clienţilor. Aşadar, un alt secret al scucesului a fost că în Centrul Istoric se mănâncă aproape peste tot şi se mănâncă bine“, a remarcat FPTS.

Dimineaţa, unii turişti o iau de la capăt

Din aceste motive, Centrul Istoric al Capitalei a devenit un model turistic pentru România şi a început să atragă tot mai mulţi turişti străini. Distracţia aici nu se opreşte niciodată şi sunt turişti care nu părăsesc locul până a doua zi dimineaţa, când o iau de la capăt, iar locaţiile sunt încă deschise şi primitoare.

Modelul trebuie replicat şi în alte zone din România

„Acesta este, pe scurt, modelul de succes al Centrului Istoric care trebuie replicat şi în alte zone din România, pentru că atrage în mod evident turiştii şi funcţionează precum un magnet al distracţiei. Şi nu doar pentru români, de vreme ce şi străinii apreciază în cel mai înalt grad spiritul de libertate, de ospitalitate şi de voie bună care răsună din Centrul Capitalei“, se mai arată în comunicatul Federaţiei.

„The Beat“, un suport binevenit

Acumularea de evenimente de gen, de party-uri şi de spectacole care dau farmecul Centrului Istoric mai are nevoie doar de o hartă amănunţită a locurilor şi a întâmplărilor prin care patronii îi atrag pe clienţi cu cele mai variate oferte. O asemenea hartă a evenimentelor este şi „The Beat“, aplicaţia care funcţionează precum un detector de distracţie şi prin care „oricine poate vedea în ce măsură Bucureştiul chiar a devenit o Capitală a turismului de distracţie“, conchid specialiştii de la FPTS.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite