Universal McCann a câştigat contul media al Metro Group Advertising

0
Publicat:
Ultima actualizare:

METRO Group Advertising România a ales Universal McCann România pentru a oferi servicii complete de media pentru cele două linii de vânzare Metro Cash&Carry şi real,- Hypermarket, în urma unei licitaţii la care au mai participat alte cinci agenţii importante de pe piaţă, se arată într-un comunicat al al Universal McCann România.

“Cunoaştem foarte bine specificul businessului de retail şi cash&carry pe piaţa românească, iar expertiza vastă pe care o avem în acest domeniu şi toolurile pe care le-am pus la dispoziţie ne-au recomandat drept cei mai potriviţi parteneri pentru activitatea desfăşurată de METRO Group Advertising”, a declarat Mihai Trandafir, managing director al Universal McCann România.  

Începând din ianuarie 2010, agenţia va oferi prin MGA România celor două linii de business Metro Cash&Charry şi real,- Hypermarket servicii de consultanţă media, media planning, media buying, strategie şi cercetare.

“Ne-am ales un partener cu care vorbim aceeaşi limbă şi care a demonstrat că ne înţelege perfect nevoile de comunicare, de strategie, planificare şi media buying pentru a îndeplini obiectivele pe care le avem pe piaţa românească în funcţie de specificul categoriei noastre. Grupul METRO prin cele două linii de vânzare ale sale este liderul pieţei de retail din România şi de aceea este esenţial să construim o strategie de media care să ne optimizeze resursele şi să ne aducă vizibilitate maximă”, a spus Corina Salanti, managing director METRO Group Advertising România.

METRO Group este unul dintre cei mai importanţi retaileri la nivel mondial care are un număr total de peste 300.000 de angajaţi şi operează în 2.200 locaţii din 32 de ţări. Diviziile din cadrul acestui grup care operează în Germania şi la nivel internaţional sunt: METRO/Makro Cash & Carry, hipermarket-urile real,- , Media Markt şi Saturn - principalele centre de electronice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof.

MGA METRO Group Advertising România este o companie de servicii care face parte din METRO Group şi asigură consultanţă, achiziţia, execuţia şi coordonarea serviciilor şi proiectelor de publicitate pentru liniile de business din România, real,- Hypermarket şi Metro Cash&Carry.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite