Topul agenţiilor de publicitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cifrele de afaceri ale principalelor agenţii de publicitate din România au crescut în anul 2011 faţă de anul precedent. Paradoxal, acest lucru a avut loc pe fondul scăderii bugetelor alocate de clienţi şi sărăcirii furnizorilor de media.

Cu o cifră de afaceri de 47,6 milioane de euro, agenţia B.V. McCann-Erickson România ocupă primul loc în topul celor mai puternice agenţii. Nu este o noutate pentru firma lui Bogdan Enoiu, parte a reţelei internaţionale Interpublic Group. De mai bine de zece ani, McCann ocupă poziţia de lider datorită diviziei de media Universal McCann ce operează mari conturi de media.

La jumătatea anului trecut, Universal McCann a recuperat de la OMD valorosul cont de media al operatorului de comunicaţii Vodafone. De altfel, divizia Universal McCann are o pondere de aproape 80% din cifra de afaceri a agenţiei. În ciuda recesiunii de pe piaţa de publicitate autohtonă, cifra de afaceri a agenţiei B.V. McCann-Erickson a crescut cu 9,5% faţă de anul precedent. De asemenea, profitul net al agenţiei a crescut cu 17%, ajungând la 1,79 milioane de euro, calculat de „Forbes România” la un curs de 4,23 lei pentru un euro.

Vezi într-un tabel pe Forbes.ro cum arată TOPUL agenţiilor de publicitate

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite