Tinerii de astăzi vor afaceri în online

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Investiţiile mici îi determină pe cei mai mulţi să-şi deschidă un business pe internet.

Cei mai mulţi tineri care vor să-şi deschidă o afacere se gândesc la un business care să se dezvolte pe internet, deoarece există numeroase posibităţi de promovare, iar costurile nu sunt foarte mari, sunt de părere persoanele înscrise în programul „StartUp România", dezvoltat de Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR).

Patronatul a demarat, în vara acestui an, un program de sprijinire a tinerilor antreprenori şi a selectat 13 tineri din 60 de candidaţi, care au avut o idee de business ce poate fi pusă în practică.

Reprezentanţii PTIR vor pune la dispoziţia celor 13 tineri un spaţiu în care aceştia îşi vor desfăşura activiatea în mod gratuit, în următoarele şase luni. Pe lângă acest ajutor, tinerii vor mai beneficia de anumite cursuri şi seminarii.
 „«StartUp România» este un nou model de incubator care îşi propune să sprijine şi să dezvolte start-up-urile româneşti folosind atât modelul clasic al incubatoarelor de afaceri, cât şi un sistem de preincubare specific acceleratoarelor de afaceri. Programul se adresează tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 35 de ani care au o idee de afaceri, precum şi instituţiilor, organizaţiilor şi oamenilor de afaceri cu experienţă dispuşi să sprijine şi să investească timp şi capital într-un nou concept de business", a declarat pentru „Adevărul", Florin Jianu, preşedintele Patronatului Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR).

Tinerii mizează pe publicitatea online

În cadrul unei întâlniri informale, câţiva dintre cei 13 tineri selectaţi în cadrul acestui program şi-au expus ideile de business.

Florin Pater, 27 de ani, a fost jurnalist sportiv şi după ce a acumulat suficiente cunoştinţe în acest domeniu a descoperit că nu există un site unde se pot găsi informaţii cu privire la datele şi orele desfăşurării meciurilor de fotbal. De aceea s-a hotărât să creeze el unul, iar profitul să vină din publicitate şi parteneriate.

„Vreau să construiesc un site care să te informeze când vor avea loc toate meciurile din România", a spus Florin Pater în prezentarea sa.

Tânărul Radu Siniavschi, în vârstă de 25 de ani, vrea să câştige bani din publicitatea online. „Toate lumea a auzit de Google Places sau Facebook Places. Cum ar fi să primeşti o bere atunci când te duci la un restaurant doar pentru că îţi faci check-in-ul pe Facebook? Aş vrea să închei parteneriate cu restaurante sau hoteluri în care ei să ofere ceva, dacă clienţii fac un check-in", a explicat Radu.

Un alt tânăr care vrea să-şi dezvolte o afacere în mediul online este Costinel Şerban. În vârstă de 21 de ani, acesta vrea să-şi deschidă o agenţie digitală care să ofere servicii de comunicare sau de branding pentru firmele mici. „Vreau să promovez firmele mici cu ajutorul internetului, pentru că publicitatea online este cea mai ieftină ", a subliniat Costinel.

Sergiu Clăsceanu, 22 de ani, vrea să dezvolte un serviciu de educaţie financiară. „Vreau să ţin prezentări pentru companii care nu au timp să se documenteze despre tendinţele şi evoluţiile pieţelor financiare", a spus Sergiu. Dar pe lângă prezentări, Sergiu mai vrea să creeze un site unde se pot găsi informaţii despre pieţele financiare.

13 tineri participă la programul „StartUp România" şi vor beneficia de un spaţiu unde îşi vor desfăşura activitatea.

"«StartUp România» este un nou model de incubator care îşi propune să sprijine şi să dezvolte start-up-urile româneşti."
Florin Jianu preşedintele Patronatului Tinerilor Întreprinzători din România

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite