Telefoane 3G şi cu GPS, produse la Braşov

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Societatea Visual Fan deţine brandul „Allview" şi produce telefoane mobile performante cu care încearcă să se impună pe piaţa europeană. Firma comercializează cu 600-700 de lei aparate care prind 15 posturi de televiziune.

Societatea Visual Fan are 50 de angajaţi şi în anul 2008, a dat lovitura pe piaţa telefoanelor mobile când a lansat aparatele dual-sim, care funcţionează simultan cu două cartele, în două reţele de telefonie mobilă diferite. La vremea respectivă, asemenea produse se mai găseau doar în portofoliul unui gigant din domeniu.

„Chiar dacă, la început, oamenii au fost mai reticenţi în privinţa produselor noastre, fiind vorba de o firmă românească, lucrurile s-au schimbat. Am vândut în anii 2008 şi 2009 peste 20.000 de unităţi", ne-a declarat Alina Grancea, directorul de marketing al companiei. 

Printre modelele realizate şi comercializate sub brandul „Allview" se numără şi telefoane care au o mulţime de funcţii mai rar întâlnite la concurenţă: aparatele recepţionează gratuit 15 programe TV.

image

Criza nu pare să fi afectat foarte mult firma braşoveană, care a reuşit în ultimii doi ani creşteri succesive ale cifrei de afaceri de 10%-12%. Mai mult, acest an ar putea fi unul care să confirme ascensiunea, în condiţiile în care, după cum ne-a spus directorul general, Lucian Peticilă, „pentru 2010 ne-am propus lansarea a două noi tipuri de telefoane mobile. Unul dintre ele va folosi tehnologia 3G, iar un altul va încorpora şi un GPS. Încercăm să venim permanent cu ceva nou, pentru că, în circa zece ani, multe dintre aparatele pe care le folosim acum vor dispărea. Telefonul mobil va fi rezultatul unui mixt cu un laptop: display-urile vor fi mai mari, pentru a permite navigarea sau orice altă operaţiune".   

Planuri ambiţioase

Visual Fan a reprezentat recent România la „World Mobile Congress", la Barcelona, standul său oferind produse care mai pot fi întâlnite doar în cataloagele a două-trei firme de renume din lume. Firma braşoveană are ca scopt principal oferirea unui număr cât mai mare de aplicaţii pe un aparat, precum şi un serviciu de suport pentru clienţi, care să-i ajute să se familiarizeze cu particularităţile telefonului.  

În planurile firmei din acest an intră şi lansarea unor aparate destinate, în special, tinerilor, care să poată folosi uşor terminalul pentru comunicare pe internet ori pentru a asculta muzică.  

Strategie de marketing

Societatea a reuşit să câştige clienţi prin strategii bine puse la punct. Produsele „Allview" sunt vândute la preţuri reduse comparativ cu aparatele altor firme care au calităţi similare. Garanţia de trei ani oferită pentru un aparat este un alt punct forte al firmei.  

Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite