TICHETE DE MASĂ: Ascendi vrea o cotă de 10% din această piaţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ascendi Inc. - unul dintre emitenţii de tichete valorice cu cea mai mare rată de creştere anuală din România – şi-a propus să cucerească 10% din piaţa bonurilor, în condiţiile în care acum deţine aproximativ 8%, se arată într-un comunicat al emitentului.

În 2011, Ascendi Inc. a avut o majorare cu 47% a cifrei de afaceri faţă de anul 2010. „Piaţa tichetelor valorice din România s-a menţinut la o valoare de aproximativ un miliard de euro anual“, estimează emitentul.
„În ultimul an, Ascendi Inc. a dezvoltat atât parteneriatele cu marile lanţuri de magazine, cu volum mare de rambursare (printre care se numără Kaufland România, Real Hypermarket România, Carrefour România, Cora România Hypermarche, Auchan România, Rewe România, Penny, XXL, Billa România, Lidl Discount, Mega-Image etc.), precum şi cu micile magazine şi centre comerciale locale. Şi în acest an, ne propunem să continuăm tendinţa ascendentă, având ca obiectiv atingerea unei cote de piaţă de 10% la finalul anului 2012“, se arată în comunicatul companiei.

Bonurile de masă împlinesc 14 ani

Ascendi Inc. aplică politici de management dinamic, care permit optimizarea şi diversificarea permanentă a serviciilor sale, în funcţie de solicitările partenerilor şi clienţilor săi, propunându-şi să acţioneze ca un factor de echilibru în evoluţia pieţei naţionale a tichetelor valorice, a mai comunicat compania.
În 2012 se împlinesc 14 ani de la apariţia tichetelor de masă în România, prin promulgarea Legii nr. 142/1998, iar astăzi „un număr de două milioane de salariaţi din România se bucură de acest beneficiu extrasalarial“, estimează Ascendi.

Cu un tichet nu mai poţi lua un prânz

„Un aspect important este cel legat de valoarea nominală a unui tichet de masă, care este în prezent de 9 lei şi care este insuficient pentru a asigura o masă de prânz. Astfel, pentru a se conserva puterea de cumpărare a angajaţilor şi ţinând cont de costul crescut al alimentelor şi de rata inflaţiei, precum şi datorită faptului că din martie 2011 nu s-a mai modificat valoarea tichetului de masă, Ascendi Inc. solicită indexarea valorii nominale a tichetelor de masă“, a mai arătat emitentul.
Ascendi Inc. este societate autorizată de Ministerul Finanţelor Publice pentru a emite în România toate tipurile de tichete valorice: tichete de masă, tichete cadou, tichete de creşă şi tichete de vacanţă.


Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite