Studiu: Telefonul mobil – ultima tendinţă la cumpărături, pentru tineri
0Telefonul mobil a devenit instrumentul - cheie prin care tinerii interacţionează cu lumea, indiferent că este vorba despre păstrarea legăturii cu prietenii, organizarea vieţii şi a cumpărăturilor sau găsirea unor informaţii, potrivit unui studiu MasterCard.
62% dintre tinerii din Marea Britanie îşi folosesc telefonul mobil pentru a intra pe internet. Cifrele nu sunt la fel de mari în Germania, unde 34% dintre tineri accesează internetul de pe telefonul mobil. În mod similar, achiziţionarea de produse de pe internet are mai mult succes în Marea Britanie: 30% dintre tineri cumpără produse alimentare de pe internet, faţă de 15% în Germania.
Totuşi, atunci când vine vorba de articole de modă, cifrele sunt asemănătoare în ambele ţări: 20% dintre tinerii din Germania şi 28% dintre tinerii din Marea Britanie au spus că achiziţionează în mod frecvent astfel de produse de pe internet.