Studiu: Telefonul mobil – ultima tendinţă la cumpărături, pentru tineri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Telefonul mobil a devenit instrumentul - cheie prin care tinerii interacţionează cu lumea, indiferent că este vorba despre păstrarea legăturii cu prietenii, organizarea vieţii şi a cumpărăturilor sau găsirea unor informaţii, potrivit unui studiu MasterCard.

62% dintre tinerii din Marea Britanie îşi folosesc telefonul mobil pentru a intra pe internet. Cifrele nu sunt la fel de mari în Germania, unde 34% dintre tineri accesează internetul de pe telefonul mobil. În mod similar, achiziţionarea de produse de pe internet are mai mult succes în Marea Britanie: 30% dintre tineri cumpără produse alimentare de pe internet, faţă de 15% în Germania.

Totuşi, atunci când vine vorba de articole de modă, cifrele sunt asemănătoare în ambele ţări: 20% dintre tinerii din Germania şi 28% dintre tinerii din Marea Britanie au spus că achiziţionează în mod frecvent astfel de produse de pe internet.

Vezi pe forbes.ro continuarea studiului

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite