Singurul producător românesc de motoutilaje agricole vrea să ajungă şi pe pieţele din ţările balcanice
0Principalul obiectiv pe care vrea să îl atingă singurul producător românesc de motoutilaje agricole, Ruris, este de a demara în acest an exporturile către ţările balcanice, a declarat în cadrul unei conferinţe Cătălin Stroe, proprietarul şi directorul general al companiei Ruris.
"Vrem să mergem în exterior. În a doua parte a acestui an vrem să exportăm către ţările balcanice. Vrem să deschidem noi reţele prin distribuitori din afară. Vrem să fim prezenţi în majoritatea ţărilor est europene", a afirmat Cătălin Stroe.
În 2011 Ruris a raportat o cifră de afaceri de 4,7 milioane de euro, în creştere cu 57% faţă de 2010. Conform estimărilor companiei, piaţa de echipamente specifice va creşte la 69 de milioane de euro în acest an, cu 15% mai mult decât în 2010.
Ruris a investit anul trecut 615.000 de euro în cercetarea şi dezvoltarea de noi produse, iar în acest an a alocat un buget de 200.000 de euro pentru cercetare.
Compania a aplicat pentru fonduri europene în vederea investiţiei într-o linie de producţie în valoarea de 2,2 milioane de euro. "La sfârşitul anului vom semna contractul, iar în 2013 vom primii banii", a afirmat Cătălin Stroe.
In ceea pe priveşte promovarea, oficialul Ruris a spus că în 2011 a alocat 300.000 de euro pentru publicitate,ceea ce reprezintă 7% din cifra de afaceri. Pentru 2012 bugetul de marketing va fi de 9% din cifra de afaceri, a mai spus Stroe.
Preţurile produselelor companiei Ruris pornesc de la 690 de lei și pot ajunge la 15.900 de lei.