Serviciile de acces la conţinut, cele mai vândute pe internet

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Serviciile online de acces la conţinut (abonamente la publicaţii, abonamente la programe TV transmise pe internet) s-au vândut cel mai bine, în acest an, în magazinele înrolate în sistemul

Serviciile online de acces la conţinut (abonamente la publicaţii, abonamente la programe TV transmise pe internet) s-au vândut cel mai bine, în acest an, în magazinele înrolate în sistemul ePayment. Potrivit unui clasament realizat de către compania IT Gecad, în funcţie de numărul de tranzacţii efectuate în magazinele româneşti în perioada august 2005 - august 2006, tranzacţiile care au avut ca suport serviciile de acces la conţinut au reprezentat 38% din total. Pe locul secund în topul preferinţelor românilor se află serviciile telecom (plată facturi, cartele pre-pay, telefoane mobile), cu 25% din totalul tranzacţiilor încheiate în intervalul menţionat. Serviciile de turism (rezervări hotel şi bilete de avion) se situează pe locul trei, cu 16%. "În ultimele trei luni din 2006 (iulie-august-septembrie) am observat o creştere a numărului de tranzacţii pentru serviciile de turism, care au reprezentat aproximativ 32% din numărul total de tranzacţii derulate prin soluţia ePayment", au declarat reprezentanţii Gecad.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite