Sectorul financiar – cele mai mari investiţii în publicitate online în primul semestru

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sectorul financiar a avut cele mai mari investiţii în publicitatea online în primul semestru din 2011, urmat de sectoarele telecomunicaţii, auto şi, la distanţă, de sectorul alimentar, potrivit studiului ROADS (Romanian Online Advertising Study), realizat de PwC România şi IAB România.

Valoarea totală a volumelor de publicitate online achiziţionate în primul semestru se ridică la un total de 43,7 milioane de lei, adică peste 10 milioane de euro. Deşi valoarea raportată a pieţei  în primul semestru din 2011 a crescut cu 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, valoarea raportată de grupul de referinţă a înregistrat o scădere de 13% faţă de semestrul anterior, calculat pe aceeaşi bază comparabilă.

 „Într-un context lipsit de vizibilitate, în care riscul recăderii economiei globale în recesiune pare ca s-a accentuat în ultimele câteva luni, bugetele de advertising ale companiilor din întreaga lume sunt puse sub presiune. Datele celui mai recent raport ROADS indică faptul că în primul semestru din 2011 companiile din Romania au fost mai precaute cu angajarea de cheltuieli de advertising, inclusiv în mediul online, care în anii trecuţi era cel mai dinamic segment al pieţei media", a declarat Ruxandra Bandilă, Director, Marketing, Comunicare şi Business Development, PwC România.

Vezi pe forbes.ro cine a a investit cel mai mult în publicitatea online

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite