S-a lansat primul ziar exclusiv pentru iPad

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Rupert Murdoch, şeful grupului News Corporation, a lansat, miercuri, ziarul „The Daily“, un produs media conceput exclusiv pentru tableta iPad elaborată de Apple.

„iPad-ul cere să ne reinventăm complet meseria", a declarat magnatul media Murdoch, cu ocazia lansării ziarului digital, eveniment care a avut loc la Muzeul Guggenheim din New York. Pentru elaborarea „The Daily" a lucrat o echipă de aproape 100 de specialişti cu experienţă la publicaţii americane importante precum „Forbes", „The New Yorker" şi „New York Post". Principalul avantaj prin care Murdoch speră ca ziarul exclusiv digital să devină un succes este preţul redus.

costurile de producţie, cheia succesului

„Nu există hârtie, nu există prese, nici camioane, iar de aceste economii vor beneficia cititorii", a explicat acesta, citat de AFP. Producţia ziarului costă mai puţin de jumătate de milion de dolari pe săptămână, a adăugat acesta. Ca parte a strategiei de promovare, „The Daily" va fi gratuit în următoarele două săptămâni. Apoi, preţul abomanentului va fi de 99 de cenţi pe săptămână sau 40 de dolari pe an. Întrebat dacă „The Daily" este de tip quality sau tabloid, Jesse Angelo, redactorul-şef al publicaţiei (fost patron al tabloidului „New York Post"), a declarat că „este un ziar pentru toată lumea, care are ambiţia de a face oamenii să gândească şi să zâmbească".

„Adevărul" a devenit, în ianuarie, primul ziar din România disponibil şi pe iPad.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite