Romtelecom lansează serviciul de televiziune prin internet Dolce Interactiv

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Romtelecom lansează astăzi în 10 mari oraşe din ţară noul serviciu IPTV (televiziune prin protocolul de internet) Dolce Interactiv, de acest serviciu putând beneficia clienţii care dispun de conexiunea de bandă largă potrivită, în ceea ce priveşte viteza de transfer.

Dolce Interactiv va fi disponibil în Bucureşti, Iaşi, Constanţa, Timişoara,Piatra Neamţ, Cluj Napoca, Sibiu, Bacău, Ploieşti şi Brăila.

Acest serviciu este lansat pe piaţă la trei ani de la apariţia Dolce, serviciul de televiziune prin satelit de la Romtelecom, care a înregistrat în al doilea an de existenţă o creştere a numărului de clienţi de 65% (de la 390.000 în 2007 la 643.000 în 2008), relatează NewsIn. În prezent, baza de clienţi a Dolce numără peste 850.000 de utilizatori, ceea ce reprezintă, potrivit evoluţiei bazei de clienţi prezentate de Romtelecom, o creştere de 32,1% faţă de 2008 (643.000 de clienţi).

Din punct de vedere tehnic, Dolce Interactiv necesită o linie telefonică fixă şi o conexiune de bandă largă cu o capacitate de transfer de minim 8 Mbps.

IPTV (televiziune prin protocolul de internet) reprezintă un sistem prin care serviciul de televiziune este livrat pe internet prin reţeaua unui operator, pe bază de abonament.

Romtelecom anunţă că serviciul va fi optimizat şi calibrat în decursul lunilor următoare, cu noi funcţionalităţi adăugate periodic, urmând să fie disponibil pentru un număr mai mare de clienţi.

”Dolce a fost o experienţă foarte bună, atât pentru Romtelecom, cât şi pentru piaţa din România, deoarece am reuşit să oferim servicii digitale de calitate la tarife foarte atractive. Şi consider ca acesta a fost un moment pozitiv în industria telecom. Publicul nu era obişnuit să primească astfel de servicii de la Romtelecom, la acel moment. Acum avem un număr semnificativ de clienţi, aproximativ 850.000", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.

Acesta a adăugat că strategia companiei este de a deveni treptat numărul unu în zona de divertisment din România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite