România turistică va fi promovată pe internet

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aproape jumătate dintre resursele accesate de România din fonduri europene pentru promovarea turistică vor fi direcţionate către sectorul virtual, în special internetul şi mediul „new media", se arată în noua strategie de marketing iniţiată de Ministerul Turismului.

Prin metodele de promovare cu accent pe internet, dar şi prin reorientarea către produse turistice specifice, România se află acum printre ţările care urmăresc tendinţele din domeniu. Parteneriatul în premieră cu reţeaua de socializare Facebook ar fi un prim pas în acest sens.

Succes prin filme şi sportivi

Când vine vorba despre turismul românesc, există două stereotipuri. „România este o ţară foarte frumoasă", dar şi „România este o ţară înapoiată", ar fi două dintre acestea. Însă noi nu putem să ne comparăm cu ţări cu tradiţie în turism, care şi-au impus propriile stereotipuri, mult mai avantajoase.  De aceea, România este obligată să se orienteze către o promovare neconvenţională, pliată pe avansul tehnologic, afirmă ministrul Elena Udrea, iniţiatorul strategiei. O a doua direcţie de promovare ar fi asocierea cu poveşti de succes individuale.

„S-a pornit cu ideea ambasadorilor în sport, iar asocierea brandului turistic cu boxeurul Lucian Bute este un prim exemplu", mai arată iniţiatorii strategiei, care propun parteneriate mutual-avantajoase şi cu alţi oameni proveniţi din lumea sportului. În fine, promovarea României prin filme artistice „poate fi o metodă ­nonagresivă pe care americanii şi francezii au folosit-o cu succes pentru atragerea de turişti străini", conchid autorii strategiei. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite