România, piaţă strategică pentru hotelurile Louvre

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lanţul hotelier francez Louvre, partenerul grupului Golden Tulip, intenţionează ca în următorii trei - patru ani să deschidă în România peste 20 de unităţi de două sau de trei stele.

„Alături de Polonia, România este o piaţă de referinţă pentru Louvre, pe care vrem să ne dezvoltăm cu mărcile din portofoliu. În următorii 3-4 ani vrem să deschidem 22 de hoteluri pe piaţa românească şi să ajungem la 30 de proprietăţi, împreună cu unităţile Golden Tulip. Pentru toate mărcile pe care le avem vizăm proiecte noi care să urmeze strict conceputul pe care îl vom furniza pentru a permite accesul cu preţuri aşteptate în piaţă", a declarat, Pierre-Frederic Roulot, preşedintele Louvre Hotels.

Totodată, preşedintele Louvre Hotel a adăugat că hotelurile vor din de două şi de trei stele. „Este timpul pentru astfel de unităţi, dacă ne gândim că în condiţii de criză s-au schimbat mentalitatea şi obişnuinţa de consum a clientului. Totodată, piaţa românească duce lipsă de hoteluri de două-trei stele", a spus Roulot.

Lanţul francez Louvre vrea să deschidă anul viitor, în parteneriat cu Golden Tulip, trei hoteluri de două şi trei stele în Târgu Mureş, Arad şi Iaşi, iar investiţia totală ar putea ajunge la 15 milioane de euro.

Potrivit lui Roulot, planurile grupului în România vizează construirea de unităţi şi în Bucureşti, însă nu mai devreme de 2012.

„De Bucureşti este prematur să vorbim acum. Cel mai probabil o vom putea face spre sfârşitul lui 2011, începutul lui 2012", a mai spus Roulot.

În prezent, Golden Tulip are şapte hoteluri afiliate deschise în România, trei în Bucureşti, două unităţi la Cluj-Napoca şi câte o proprietate la Sibiu şi Mamaia. Grupul se află pe locul trei pe piaţa românească, după lanţurile Wyndham şi Best Western, cu 770 de camere.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite