RomTelecom - reclamat de doua-trei ori pe zi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

In perioada ianuarie-iunie 2005, numarul reclamatiilor la adresa RomTelecom au fost de 428 potrivit datelor centralizate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, cu 20 de reclamatii

In perioada ianuarie-iunie 2005, numarul reclamatiilor la adresa RomTelecom au fost de 428 potrivit datelor centralizate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, cu 20 de reclamatii mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. Cea mai des formulata reclamatie se refera la facturarea incorecta a convorbirilor telefonice, dar si a impulsurilor Internet. Printre celelalte probleme semnalate de clientii principalului furnizor de telefonie fixa din intreaga tara se numara neefectuarea lucrarilor de reparatii la timp si deconectarea posturilor telefonice fara anuntarea in prealabil. Nici serviciul gratuit 931 nu se ridica la nivelul asteptarilor utilizatorilor, multi dintre acestia acuzand informarea cu numere incorecte. Alte nereguli anuntate de abonatii operatorului de telefonie se refera la situatii cum ar fi schimbarea numarului de telefon fara instiintarea in prealabil a abonatului sau folosirea unui curs euro-leu gresit pe factura electronica. Cu toate acestea, reprezentantii RomTelecom declara ca isi propun sa se impuna pe piata prin calitate. Ca argument, reprezentantii companiei spun ca mai putin de 10 la suta din plangeri sunt legate de calitatea serviciului (n.r - sunet, alti parametri tehnici), majoritatea reclamatiilor fiind legate de modul de facturare. Alt argument adus de acestia ar fi ca numarul reclamatiilor se afla pe un trend descrescator: de la 130.000 de reclamatii in 2000 la 25.000 in 2004. Compania a obtinut de curand certificarea ISO 9001 (a sistemului de management al calitatii) pentru divizia de servicii de date si Internet, urmand ca in perioada urmatoare sa se obtina certificari pentru toate procesele. Deocamdata RomTelecom nu are o certificare pentru departamentele care intra in relatie cu persoanele fizice.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite