Revoluţie pe piaţa tichetelor-cadou

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Chèque Déjeuner şi partenerul său „à la carte“ au lansat un proiect unic pe piaţa din România: kitul numit Emova, conţinând tichete-cadou cu valori mari. Aceasta reprezintă o nouă generaţie de cadouri ce pot înlocui ofertele clasice în produse pentru angajaţi şi partenerii de afaceri.

„Ne-am dorit foarte mult să lansăm acest produs în România pentru că se simte nevoia de o revoluţie pe această piaţă, aşa cum s-a întâmplat, cu un deosebit succes, şi afară. Consumatorii au nevoi din ce în ce mai complexe şi sunt aflaţi într-o permanentă lipsă de timp, astfel că ne dorim să oferim un cadou potrivit acestuia. Pe de altă parte, produsul este în strânsă legătură cu activitatea Chèque Déjeuner, ca specialist în domeniul serviciilor extrasalariale sub formă de vouchere“, a declarat Julien Anglade, Director Comercial Chèque Déjeuner România, cu ocazia lansării în România a kitului Emova.

Ce este Emova

Emova cuprinde un voucher şi un catalog cu oferte din diverse domenii: restaurante, servicii hoteliere, cursuri de gastronomie, delicatese. Ca bonus, destinatarul primeşte un ghid „à la carte!”.
Beneficiarul cadoului alege serviciul preferat, rezervă direct la prestator şi profită de alegere folosind voucherul. Acesta este valabil pentru una, două sau chiar trei persoane, acoperă în întregime valoarea prestaţiei alese şi poate fi folosit în decursul unui an de la data emiterii lui.
Kitul Emova este disponibil în 4 variante, adaptate fiecărui buget: BRONZE (240 lei), SILVER (405 lei), GOLD (615 lei) şi PLATINIUM (800 lei). Poate fi un cadou individual, dar foarte bine poate fi oferit şi în grup (familie, colegi de serviciu, prieteni etc.). Emova poate fi achiziţionat online de pe portalul emova.ro. În viitorul apropiat, pachetul va fi disponibil şi în magazinele partenere.
Acest tip de cadou este prezent în peste 18 ţări: în toată Europa Occidentală unde este numărul trei în topul preferinţelor publicului, dar şi în Canada, SUA, Japonia, Australia, Brazilia etc.
„În România am început cu această temă, a gastronomiei, iar pe viitor avem în vedere să lansăm pachete de turism, relaxare şi adrenalină“, a mai spus Julien Anglade.

Cine este Chèque Déjeuner

Chèque Déjeuner România face parte din Grupul Chèque Déjeuner, al treilea emitent la nivel internaţional pe piaţa tichetelor cu valoare socială şi culturală.
Cu o prezenţă de 10 ani în România, compania oferă celor peste 20.000 de societăţi-client diverse instrumente de motivare: tichete de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, tichete de creşă Chèque bébé, tichete sociale Chèque de Services şi tichete de vacanţă Chèque vacances.
Alături de avantajele fiscale oferite, tichetele Chèque Déjeuner susţin diversificarea pachetului salarial, stimulează şi fidelizează angajaţii şi cresc puterea de cumpărare pentru peste 600.000 de beneficiari, realizând un volum de emitere de 210 milioane de euro. Portofoliul de clienţi conţine nume sonore de pe piaţa românească, între care se numără OMV Petrom, Daewoo Mangalia, Loteria Naţională, Metrorex, RATB, BRD Groupe Societe Generale, Banca Românească, Altex, Piraeus Bank România, Unilever, Banca Transilvania, Nestle, Help Net Farma, Sanofi Aventis  şi multi alţii.
Creat în 1964, grupul Chèque Déjeuner şi-a dezvoltat activitatea prin intermediul mai multor filiale din Franţa şi din străinătate. La nivel mondial, grupul emite tichete în valoare de 4,3 miliarde de euro pentru 21,7 milioane de beneficiari şi este prezent în 13 ţări în care are un total de 2.130 de colaboratori.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite