Retailerii au găsit soluţii pentru înlocuirea "creditului cu buletinul"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dispariţia "creditului cu buletinul", pe fondul normelor restrictive impuse de Banca Naţională a României din data de 22 octombrie, nu va însemna însă şi sfârşitul posibilităţii de a

Dispariţia "creditului cu buletinul", pe fondul normelor restrictive impuse de Banca Naţională a României din data de 22 octombrie, nu va însemna însă şi sfârşitul posibilităţii de a achiziţiona produse electrocasnice şi electronice în rate. şi asta pentru că retailerii din domeniu nu au stat cu mâinile în sân în aşteptarea intrării în vigoare a normelor BNR, ci s-au reorientat şi au pus deja la punct noi oferte de creditare care să atragă clienţii în magazine.
În aceste condiţii, Altex, compania care a şi introdus acest concept de creditare pe piaţa românească, vine cu o ofertă agresivă, care să contracareze eventualele efecte negative asupra vânzărilor. "De săptămâna viitoare, după ce ne vom lua adio de la creditul cu buletinul, Altex va veni cu o ofertă promoţională nouă. Este vorba de un credit pe o perioadă de 12 luni, cu zero la sută dobândă şi zero la sută comision", a declarat pentru Adevărul, managerul general al lanţului de magazine Altex şi Media Galaxy, Dan Ostahie.
Oferta nu se opreşte însă aici, Altex pregătind pentru sfârşitul lunii în curs o nouă promoţie de natură să atragă clienţii. "În contextul anului 2006, când vânzările au înregistrat un recul, dispariţia creditului cu buletinul este un element important şi este normal să ne preocupe găsirea de noi soluţii care să vină în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri. Însă ne aşteptăm ca în această ultimă săptămână de existenţă a creditului cu buletinul să avem un număr mai mare de clienţi decât în mod obişnuit", a precizat Ostahie.
În plus, pe lângă noile oferte de creditare ce vor fi introduse, în magazinele Altex şi Media Galaxy sunt disponibile şi serviciile de creditare cu răspuns rapid şi doar cu adeverinţa de venit, precum: Crediflex de la Credex, cardurile co-brand BCR sau creditele Super Prompt de la EFG Retail Services. La doi ani de la lansare, serviciul "credit doar cu buletinul" are peste 550.000 de clienţi, fiind cel mai popular instrument de finanţare oferit de retaileri, revoluţionând astfel piaţa creditelor de consum din România. Vânzările prin intermediul creditului cu buletinul reprezintă aproximativ 50% din total, însă, spune Ostahie, pe fondul noilor reglementări şi chiar în condiţiile introducerii de noi variante de creditare, este de aşteptat ca acest procent să scadă până la 30-40%.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite