Research International intră pe piaţa românească

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Firma de cercetare de marketing Research International a deschis o reprezentanţă în ţara noastră şi speră să ajungă, în 2009, la venituri de trei milioane de euro, pe o piaţă a cărei

Firma de cercetare de marketing Research International a deschis o reprezentanţă în ţara noastră şi speră să ajungă, în 2009, la venituri de trei milioane de euro, pe o piaţă a cărei valoare este estimată să ajungă în doi ani la 35 milioane de euro. "Piaţa din Europa Centrală şi de Est oferă oportunităţi foarte mari şi generează interes din ce în ce mai mare pentru această zonă din partea companiilor multinaţionale din industrii diferite şi implicit pentru firmele de cercetare de piaţă. Research International România îşi propune ca până în anul 2009 să atingă o poziţie dominantă pe piaţa românească de profil şi să obţină venituri de peste trei milioane de euro", a declarat, într-un comunicat, Marian Flangea, directorul general executiv Research International România. Piaţa românească de cercetare este estimată în prezent la 27 milioane de euro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite