Renault mizează pe succesul Dacia

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Renault se bazează mai mult ca niciodată pe succesul Dacia, în condiţiile în care criza economică a accentuat preferinţa populaţiei pentru maşini simple şi ieftine, a relatat în ediţia de ieri publicaţia franceză Le Figaro.

„Dacia este maşina care a înregistrat cel mai mare avans, în Europa, în ultimii trei ani. Criza a accentuat o tendinţă de bază: consumatorii vor maşini mai simple, care nu le depăşesc nevoile, şi mai ieftine", a declarat directorul delegat pentru operaţiuni al Renault, Patrick Pelata, citat de ziarul francez.

Acesta a adăugat că Renault a răspuns acestui trend, lansând Loganul, Sandero şi, recent, Duster 4X4, care se bucură de cerere foarte mare. „Vom îmbogăţi gama în viitor", a precizat Pelata. El a menţionat că Renault se va concentra pe îmbunătăţirea operaţiunilor din Rusia şi India. Astfel, grupul francez va încerca, alături de Nissan şi Lada, să acopere 40% din piaţa auto rusească, ceea ce va presupune restructurarea companiei Avtovaz, la care deţine o participaţie de 25%.

Avtovaz a înregistrat anul trecut pierderi de aproape un miliard de euro, potrivit publicaţiei Kommersant.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite