RCS&RDS, amendată şi de Protecţia Consumatorilor
0După ce săptămâna trecută arbitrul pieţei telecom a sancţionat de 300.000 de lei, Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor a aplicat operatorului RCS&RDS 26 de amenzi în valoare de 135.000 de lei, pentru introducerea unei taxe ilegale de mentenanţă.
Amenzi în lanţ pentru operatorul de telefonie autohton RCS&RDS.
Potrivit datelor Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului a
aplicat 26 de amenzi în valoare totală de 135.000 de lei, potrivit
Hotnews. De asemenea, RCS&RDS riscă amenzi cuprinse între 2.000 de
lei şi 20.000 de lei dacă nu restituie sumele încasate ilegal şi nu
informează clientii cu privire la taxa de mentenanţă de cinci lei sau nu
încheie acte adiţionale necesare modificărilor aduse. În total, peste
60 de persoane au depus petiţii vizând taxa de mentenanţă.
Şi ANCOM a amendat operatorul telecom
ANCOM a amendat, săptămâna trecută, RCS&RDS cu 300.000 de lei pentru
că nu şi-a notificat abonaţii în mod individual cu privire la
introducerea, pentru serviciul de telefonie fixă, a unei taxe de
mentenanţă, în valoare de cinci lei. Clienţii nemulţumiţi pot rezilia
contractul în 30 de zile de la primirea notificării din partea
operatorului cu privire la această taxă. În plus, vor primi sumele
corespunzatoare taxei de mentenanţă percepute de RCS&RDS în perioada
dintre data introducerii acesteia şi data rezilierii contractului.
Autoritatea pentru Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) spune că
operatorul RCS&RDS nu a modificat contractul-cadru, astfel încât să
fie asigurat dreptul abonaţilor de a fi informaţi cu privire la
modificarile contractuale.
Citeşte şi Ce riscă RCS&RDS dacă nu aplică prevederile arbitrului
telecom