Producătorii de bere caută nişe cu potenţial

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Managerii companiilor de bere încearcă să compenseze scăderea consumului prin lansarea de noi sortimente. Au descoperit şi o nişă promiţătoare: berea fără alcool. Prima bere fără alcool a fost lansată în România în 2001. După 10 ani, numărul brandurilor a crescut la 10 într-o piaţă pe care sunt prezente în total peste 100 de mărci.

Chiar dacă românii nu sunt mari consumatori de bere fără alcool - segment ce acoperă aproximativ 1,5% din total piaţă -, aceasta nu înseamnă că nu au început să devină tot mai deschişi la astfel de provocări.

La momentul actual, vorbim de un public redus reprezentat mai degrabă de consumatori fideli, semn că berea fără alcool a intrat deja în obiceiurile de consum ale anumitor românilor.


Vezi pe forbes.ro care sunt cele zece mărci ce se află în portofliul multinaţionalelor prezente pe piaţa locală a berii

Află de pe forbes.ro la cât s-a ridicat anul trecut piaţa locală a berii şi care sunt preferinţele românilor

Mai puteţi citi în numărul 63 al revistei „Forbes România"

-  Avocatul apărării. Avocatul de drept penal e tipul acela singuratic care îşi cară biroul în valiză de la un proces la altul şi care ştie precis când pleacă la muncă, dar nu are nicio idee când se întoarce. Aşa că nu l-ai vedea pe Ovidiu Buduşan în pielea avocatului de business.
- Dosar: Bun venit investitorilor chinezi. Oficial, toţi europenii - românii, inclusiv - le urează la unison investitorilor chinezi un „bun venit" tovărășesc. Neoficial, ospitalitatea este puţin nuanţată.

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite