Producătorii italieni de pantofi vor magazine exclusive în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Asociaţia Producătorilor Italieni de Încălţăminte vrea să deschidă magazine în România cu marfă exclusiv italiană. Locaţiile trebuie să aibă minimum 200 de metri pătraţi şi să fie

Asociaţia Producătorilor Italieni de Încălţăminte vrea să deschidă magazine în România cu marfă exclusiv italiană. Locaţiile trebuie să aibă minimum 200 de metri pătraţi şi să fie situate în zonele centrale ale oraşelor.
Italienii investesc până la 100.000 de euro în amenajarea magazinelor, şi asigură toată partea de promovare. Potrivit lui Michele Scuotto, directorul Departamentului pentru Comerţ Exterior de la Ambasada Italiei, asemenea magazine ar putea fi deschise în fiecare mare oraş din România. Valentin ţirui, directorul companiei Sandaluci, care a importat 10.000 de perechi de încălţăminte italiană în 2006, spune că asemenea spaţii sunt greu de găsit şi chiriile sunt foarte scumpe, astfel că preţul iniţial al pantofului importat creşte cu până la 100%. "De la 50 la 100 de euro, numai în urma chiriilor." O altă problemă a importatorilor este aceea că italienii solicită plata integrală înainte.
De ce vin italienii pe piaţa românească tocmai acum?
Marini Fabiani, producător italian, spune că mărcile italiene sunt puternic concurate de importurile chinezeşti, mai ieftine cu 200%, dar şi de calitate mult mai proastă, ceea ce impune prezenţa în piaţă a producătorului original. ANCI reuneşte 900 de producători de încălţăminte, care realizează 70% din cifra de afaceri din industria italiană. Cu 250 de milioane de perechi de încălţăminte produsă anual, Italia deţine primul loc în Europa şi locul 6 în lume. În Italia sunt 6.800 de companii care produc încălţăminte, cu 97.000 de angajaţi. Anul trecut, România a importat din Italia 1,6 milioane perechi, cu 20% mai mult decât în anul precedent.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite