Plata facturilor de telefonie fixa se va face la banca

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Oficiile telefonice se transforma in magazine

Unul dintre punctele noii strategii comerciale a Romtelecom, menita sa o mentina in pozitia de lider al telefoniei fixe din Romania, este transformarea majoritatii oficiilor din centre de preluare si achitare a facturilor in magazine de prezentare si vanzare a produselor furnizate de toate firmele din cadrul acestei societati. Un prim pas in acest sens a fost facut prin inaugurarea in Bucuresti, pe Bulevardul Balcescu, a unui centru de telecomunicatii. Centrul Scala este destinat in special agentilor economici, aici putand fi vazute peste 50 de tipuri de terminale telefonice, cartele si minicentrale pentru firmele mici si mijlocii. Alte 3-4 asemenea centre vor fi deschise in scurt timp, tot in Capitala, insa vor fi testate alte concepte, pentru ca in final sa fie aleasa varianta de magazin care se va extinde la nivelul intregii tari in urmatorii doi ani. Directorul executiv comercial al Romtelecom, Pieter Bakker, a precizat ca obiectivul companiei pe care o conduce este concentrarea pe vanzarea de produse si servicii, si nu colectarea de facturi. " Am constatat ca una dintre slabiciunile Romtelecom este de a obtine venituri substantiale din spatiile pe care le detinem. Un alt obiectiv al companiei este diferentierea acestor magazine pe tipuri de clienti, respectiv persoane fizice, IMM-uri si firme mari", a mentionat Pieter Bakker. Conducerea companiei a mentionat ca aceasta nu se simte amenintata de operatorii de telefonie mobila care si-au anuntat intentia de a intra pe piata telefoniei fixe din Romania. Printre planurile de viitor menite sa-i conserve pozitia de lider se numara infiintarea unor servicii de telecomunicatii si servicii de Internet sau apropierea de client prin oferirea unei game cat mai largi de servicii. In prezent, Romtelecom detine o retea formata din 674 de oficii comerciale, dintre care 287 sunt in orase si opereaza aproximativ 4,2 milioane de linii telefonice fixe. De la inceputul anului si pana in prezent, odata cu liberalizarea pietei de telecomunicatii din Romania, peste 1.200 de firme si-au anuntat intentia de a presta astfel de servicii. Achitarea facturilor telefonice pentru posturile fixe se va face, in scurt timp, direct la banci, exceptie facand satele unde nu exista astfel de institutii. Directorul executiv comercial al Romtelecom, Pieter Bakker, a precizat ca societatea se afla in negocieri cu mai multe institutii bancare pentru a pune pe picioare acest sistem de achitare a facturilor. "Acolo unde o banca are o retea bine reprezentata, clientul Romtelecom va avea posibilitatea sa-si achite factura prin intermediul acesteia fara a plati nimic in plus. In zonele in special din mediul rural, acolo unde nu sunt dezvoltate retelele de banci, oficiile comerciale ale companiei isi vor continua activitatea de preluare a facturilor" a mentionat Bakker. Tot in planurile imediate ale companiei intra dezvoltarea unei retele nationale menite sa-i ajute pe clientii companiei sa-si rezolve problemele prin telefon. Astfel, clientii nemultumiti pot suna la un numar de telefon, unde vor fi preluati de personalul specializat al companiei. "Exista o gama variata de informatii care se pot obtine telefonic. Pe viitor, si asta inseamna cam in doi ani, se va putea obtine un maximun de informatii, inclusiv deschiderea unei linii telefonice sau comandarea unei centrale pentru microintreprinderi printr-un simplu telefon", a mai adaugat directorul comercial al Romtelecom.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite