Pierderea cotelor de piata impune relansarea marcii PETROM

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Petrom isi va relansa brandul in a doua parte a acestui an, a anuntat ieri presedintele OMV, Wolfgang Ruttenstorfer, cu prilejul unui forum investitional, Vienna Economic Forum. Ruttenstorfer a admis

Petrom isi va relansa brandul in a doua parte a acestui an, a anuntat ieri presedintele OMV, Wolfgang Ruttenstorfer, cu prilejul unui forum investitional, Vienna Economic Forum. Ruttenstorfer a admis ca, in ultimul an, cota de piata a companiei s-a redus, ajungand la 35 la suta in momentul de fata, principalul motiv fiind statiile de benzina, care trebuie inmultite si modernizate. Principalele directii de actiune vor fi cresterea eficientei si competitivitatii la nivelul statiilor de benzina, relansarea brandului si restructurarea retelei interne, iar la extern - continuarea explorarilor in Marea Caspica. OMV a preluat Petrom anul trecut, valoarea tranzactiei fiind de circa 1,5 miliarde de euro. Pentru acest an, compania are prevazute investitii de 400 de milioane de euro, jumatate in explorare si productie, jumatate in sectorul de rafinare si marketing. Presedintele OMV a reliefat faptul ca integrarea face ca pietele nationale sa conteze mai putin, important pentru o companie fiind prezenta sustenabila in intreaga Europa.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite