Piaţa globală de publicitate va creşte în 2012 cu 4,7%, până la 486 miliarde de dolari

0
Publicat:
Ultima actualizare:

ZenithOptimedia estimează că investiţiilor în publicitate pot urca apoi până la sfârşitul lui 2012 la 486 miliarde de dolari – o creştere de 4.7% faţă de 2011 – în ciuda situaţiei economice din Europa şi a temerilor legate de criza datoriilor care ar putea deveni mai gravă. Pentru anii următori compania estimează o creştere de 5,2% în 2013 şi 5,8% în 2014.

Cea mai mare contribuţie în creşterea globală a investiţiilor în publicitate vine acum, potivit ZenithOptimedia, dinspre pieţele în dezvoltare care se estimează că vor reprezenta 58% din investiţiile noi în dolari din perioada 2011- 2014. Asia Pacific, Europa Centrală şi de Est şi America Latină se extind mult mai repede decât ţările dezvoltate, rezultat al performanţelor lor economice şi al potenţialului viitor.


Află mai multe despre cum este prognozată a evolua în următori ani piaţa de publicitate la nivel global


Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite