Pepsi şi Graffiti au câştigat Grand Effie 2012
0Agenția Graffiti BBDO a câștigat Marele Premiu la cea de-a IX-a ediție a Effie 2012, festivalul ce premiază cele mai eficiente campanii de publicitate. Campania „Pepsi - Today. Same as yesterday”, semnată de Graffiti, a întrunit cel mai mare punctaj acordat de către juriu.
Luni seara, pe scena Ateneului Român, 90 de campanii de publicitate și-au disputat premiile ce recompensează eficiența în comunicare. Pentru prima dată în istoria festivalului, Grand Effie a fost adjudecat de agenția Graffiti BBDO, cu proiectul derulat anul trecut pentru brandul Pepsi.
VEZI pe Forbes.ro o galerie foto cu „Pepsi - Today. Same as
yesterday”!
De altfel, agenția a câștigat la actuala ediție cele mai multe trofee: opt. Campania „Pepsi - Today. Same as yesterday” a fost recompensată și cu un Gold Effie la categoria „Non-Alcoholic Beverages”. La această categorie, Graffiti a mai câștigat un Silver Effie pentru campania „Crazy refreshment” realizată pentru brandul Prigat.