Patronatele din Turism şi Servicii lansează DETECTORUL DE DISTRACŢII

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii va lansa în premieră mâine, 17 mai, un produs modern pe piaţa serviciilor turistice din România, THE BEAT. Acesta este un sistem informaţional care va oferi clienţilor date exacte despre toate evenimentele şi ofertele sociale care au loc în Bucureşti, folosind sistemul GPS pentru a ajuta doritorul să ajungă la destinaţie mai uşor. Practic, sistemul va funcţiona ca un detector de di

THE BEAT este alcătuit dintr-o platformă interactivă online (site şi blog) şi o aplicaţie smartphone. Produsul este orientat către organizatorii de evenimente şi către consumatorii acestora.

Turismul de distracţii creşte exploziv

Turismul de distracţie câştigă teren tot mai mult în România şi în special în Bucureşti, iar pentru publicul ţintă al acestui gen de divertisment a fost creat THE BEAT ca un instrument de comunicare directă între public şi organizatorii de evenimente.
Într-o piaţă globală de evenimente, THE BEAT va fi un instrument de promovare şi pentru turismul cultural. El va atrage inclusiv public străin prin instrumente de poziţionare a evenimentelor, rating şi localizarea evenimentelor prin GPS.

"Piaţa de evenimente, în continuă creştere, are nevoie de un produs precum THE BEAT pentru a oferi consumatorului opţiunea de a alege cele mai bune evenimente sau modalităţi de petrecere a timpului liber. De aceea, THE BEAT va funcţiona ca un punct de informare în timp real asupra evenimentelor, programul pilot vizând Capitala, dar fiind pregătit şi pentru extensia în alte puncte de interes de acest tip din România", se arată într-un comunicat al federaţiei patronale.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite