Pana la finele anului 2004 vom avea inca 95 km de autostrada

0
Publicat:
Ultima actualizare:

In ciuda presiunilor producatorilor de ciment, ministrul Mitrea ramane ferm pentru solutia de constructie - asfalt

Pe o vreme sa nu scoti un caine afara, ministrul Transporturilor, Miron Mitrea, a purces intr-o "vizita de analiza a stadiului lucrarilor" pe tronsonul Bucuresti-Fetesti, insotit de secretarul de stat Sergiu Sechelariu. "Zilele trecute m-a intrebat cineva de ce nu se construieste nici un kilometru de autostrada si mi-am dat seama ca anul asta nu am fost pe autostrada", a raspuns Mitrea ziaristilor, zambind pe sub mustata. La prima oprire pe traseu, pe tronsonul Bucuresti -Fundulea (26,5 km), ministrul Transporturilor a primit explicatii de la seful de santier, care i s-a adresat incepandu-si frazele cu "raportez, domnule ministru"." Ce e cu graficul acesta?" intreaba Mitrea, aratand spre o macheta cu esalonarea lucrarilor asezata in ploaie, iar in momentul urmator scoate un pix si modifica "anul 2003" de pe grafic cu "2004". Era doar o greseala de tipar, ager sesizata de Miron Mitrea. Ministrul a anuntat ca tronsonul Bucuresti-Lehliu (55,5 km) va fi dat in folosinta in luna iunie anul viitor, pana la sfarsitul anului 2004 urmand sa fie finalizati inca circa 40 km pana la Drajna, in total circa 95 km. "Pana in 2006-2007 va fi finalizat segmentul de autostrada Bucuresti-Cernavoda pentru care investitia este estimata la 320 milioane euro", a afirmat Mitrea. In legatura cu varianta aleasa pentru constructia tronsoanelor de autostrada, acesta a aratat ca "aici este presiunea mare care o fac baietii aia de la firmele de ciment sa facem toata autostrada din beton". Ministrul a precizat insa ca doar pentru primul tronson (Bucuresti-Fundulea) s-a ales aceasta varianta, restul segmentelor pana la Cernavoda urmand sa fie construiti pe varianta asfalt. "Sunt multumit de lucrari, anul 2003 a fost unul de lucru intens pe aceasta autostrada, s-au recuperat ramanerile in urma. Se va lucra pana da inghetul", a mai spus Mitrea, inainte de a se urca in jeep-ul care il astepta. "Hai ca am iesit bine!", s-a auzit in secunda urmatoare oftatul de usurare al sefului de santier.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite