Restaurantele McDonald’s ajung cei mai mari retaileri de cărţi pentru copii din Marea Britanie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Restaurantele McDonald's vor ajunge să vândă cele mai multe cărţi pentru copii în Marea Britanie, după ce au decis ca jucăria de plastic din Happy Meal să fie înlocuită cu o carte.

Lanţul de fast-food va oferi 9 milioane cărţi ale unui autor, care în România nu a fost încă tradus, Michael Morpurgo, în următoarele patru săptămâni, scrie The Telegraph.

În 2011, vânzările de cărţi pentru copii au atins 1,16 milioane de cărţi pentru copii pe săptămână, deci 6,4 milioane de cărţi într-o lună în Marea Britanie. Acest lucru înseamnă că McDonald's va depăşi cifra vânzărilor de carte prin cadourile de acest fel oferite cu meniul pentru cei mici.

De asemenea, Happy Meal va include şi o marionetă pentru deget, reprezentând un personaj din carte.

O campanile similară a McDonald's a avut succes în Suedia. McDonald's încearcă să îşi îmbunătăţească imaginea printr-o serie de strategii precum vânzarea de lapte ecologic, afişarea numărului de calorii pe fiecare meniu şi renovările.

Un meniul Happy Meal costă aproximativ 2,20 lire în Marea Britanie. Acest meniu a fost însă aspru criticat de-a lungul timpului şi acuzat că este nesănătos, ceea ce a determinat McDonald's să facă tot felul de schimbări, şi chiar a început să includă fructe în dieta celor mici.

La sfârşitul anului trecut, o femeie din SUA a deschis un proces McDonald's acuzând compania că îi ademeneşte fiica prin jucăriile gratuite.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite