Majorarea TVA a sporit vânzarea de televizoare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Campionatul Mondial de Fotbal, dar şi majorarea cotei de TVA au salvat comercianţii de produse electronice şi electrocasnice în acest an.

Conform unui studiu GfK Temax, la nivelul întregului sector de produse electronice, creşterea a fost de 1,3%. Cel mai mare volum al vânzărilor a fost atins în săptămâna 28 iunie- 4 iulie, mai specific în ultimele zile ale lunii iunie, cu scurt timp înaintea majorării TVA care a avut loc la 1 iulie.

În mod paradoxal, săptămânile de după creşterea TVA nu au adus imediat şi preţuri semnificativ mai mari pe rafturi, demonstrând faptul că impactul acestei măsuri economice nu este unul considerabil la acest nivel şi că n-ar trebui să inhibe foarte mult viitoarele achiziţii de pe piaţa de televizoare.

Primele  trei săptâmâni ale Campionatului Mondial de Fotbal au adus preţuri de ocazie pentru modelele cu diagonala de 32 de inch, fiind asociate şi cu o creştere a vânzărilor.

În ansamblu, performanţa pe piaţa televizoarelor LCD din iunie 2010 a fost cu 60% mai bună decât cea înregistrată în aceeaşi lună a anului trecut. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite