Licitaţie auto: oferte multe, clienţi puţini

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Hotel Grand Phoenicia din Bucureşti, ora 10.30. Într-o sală de conferinţe, 35-40 de persoane plătesc în linişte o garanţie de 500 de lei.

Ei sunt participanţii la licitaţia organizată de NBG Leasing, eveniment cu ocazia căruia instituţia financiară vrea să vândă 180 de autovehicule din cele mai diverse tipuri.

Printre ei, Gelu, un tânăr în căutarea unei maşini de ocazie, la preţ de chilipir. A pus ochii pe un Fiat Bravo pe motorină, din 2007. Se bucură ca un copil atunci când vede că este singurul care arată cartonaşul prin care îşi arată intenţia de a cumpăra.

Obţine autovehiculul chiar la preţul de strigare, de 4.750 de euro, fără TVA. „Merită! Nu mă aşteptam", spune Gelu, care venise pregătit să plătească ceva mai mult de 5.000 de euro. Licitaţia se desfăşoară însă apatic. Participanţii, în marea lor majoritate samsari de maşini, evită să intre în competiţie. E marfă pentru toată lumea.

Bătălia se încinge doar pentru o Skoda Octavia din 2008 pe motorină, cu 170.000 de kilometri la bord. NBG Leasing cere pe ea 5.350 de euro, dar interesul stârnit de maşină urcă preţul până la 6.550 de euro.

Ora 13.00 Finalul licitaţiei îi găseşte pe organizatori cu mai puţin de 70 de maşini vândute. „Vedetele" competiţiei sunt Peugeot Partner şi Kia Rio, modele pentru care doritorii plătesc un maximum de 3.000 de euro. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite