Lanţul Mic.ro lansează unităţile mobile

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lanţul de băcănii Mic.ro, deţinut de Mercadia Group, îşi extinde reţeaua de 113 magazine şi lansează unităţile mobile, potrivit oficialilor companiei. Mic.ro mobil va avea 30 de magazine operaţionale, până la finele lunii octombrie, în Capitală.

Mic.ro este o reţea care oferă micilor comercianţi şi posibilitatea de a deveni asociaţi. “Planurile pe termen lung includ extinderea reţelei la 1.000 de magazine fixe şi 2.000 de unităţi mobile”, arată Dan Ionescu, CEO al Mercadia Group.
În paralel, compania va continua dezvoltarea Minimax. “Reţeaua de discountere Minimax va avea 150 de magazine în toată ţara până în cea de-a doua jumătate a anului 2011”, spune Ionescu.

În ceea ce priveşte reţeaua logistică a magazinelor, Dinu Patriciu, finanţatorul Mercadia Group, spune că reţeaua pe care o conduce a cumpărat baza logistică a miniMAX în august (Mercadia Group, care deţine şi Mic.ro a achiziţionat miniMAX). “În afară de baza logistică a miniMAX, am început construcţia unei a doua baze care va fi gata în februarie 2011”, arată Patriciu. Investitorul mai spune că investiţia totală în reţeaua Mic.ro se va ridica la 200 de milioane de euro. Până acum, investiţia a ajuns la 30 de milioane de euro.”Cifra de afaceri a 100 de magazine se ridică la 36 de milioane de euro", arată acesta.

Vânzare pe card

Magazinele Mic.ro se vor dezvolta pe conceptul de băcănie şi fiecare unitate va deservi 3-400 de familii. În ceea ce priveşte vânzarea produselor, aceasta se va putea face şi “pe caiet”. “Caietul tradiţional va fi înlocuit cu un card, fără dobândă, iar contra unei taxe de patru lei pe luna clientul va putea cumpăra produse”,adaugă Patriciu. Deocamdată, zece unităţi Mic.ro testează acest procedeu, iar limita de card este de trei sute de lei pe lună. Dan Ionescu mai spune că va fi folosit conceptul de abonament, iar contra taxei de patru lei lunar, clientul va primi produsele la ora şi locul dorite. În ceea ce priveşte preţurile produselor comercializate, acestea vor scădea odată cu dezvoltarea reţelei logistice.

miniMAX va fi rebranduit

Lantul de magazine cu discount va fi rebranduit şi repoziţionat. “Va avea aceeaşi politică de discounter, însă se va orienta spre vânzarea de produse vrac, de exemplu vin vărsat la butoi”, precizează Patriciu.

Dinu Patriciu a mai spus că el, alături de fratele său, au fondat reţeaua miniMax, unde erau acţionari majoritari, dar s-au retras după un an de activitate a companiei deoarece partenerii de afaceri aveau mai degrabă interese imobiliare decât comerciale.

 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite