Jumătate din români, nemulţumiţi de utilităţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Preţurile ridicate, întreruperile dese ale curentului, presiunea slabă a gazelor sau modalitatea de facturare sunt principalele cauze pentru care consumatorii se declară nemulţumiţi de companiile furnizoare şi distribuitoare de curent şi gaze.

Potrivit unui studiu realizat de GfK România, doar puţin peste jumătate din gospodării sunt conectate la reţeaua de gaze naturale. Restul
populaţiei (40%) foloseşte butelia ca sursă de gaze, iar o mică parte (6%) nu foloseşte deloc gazele naturale.

Patru întreruperi de curent pe an

În privinţa furnizorilor de curent electric, mai mult de jumătate dintre români spun că sunt satisfăcuţi. Însă 13% nu se declară mulţumiţi, motivele fiind în special preţurile ridicate şi desele întreruperi sau defecţiunile reţelei, lipsa de claritate şi de transparenţă la facturare sau fluctuaţiile de tensiune ale curentului electric.

În 6% din cazuri, fluctuaţiile de tensiune şi întreruperile de curent au cauzat defecţiuni ale aparatelor electronice sau electrocasnice.

Media întreruperilor curentului electric în gospodărie - situaţie cauzată de furnizor - a fost de patru în ultimul an, în timp ce întreruperea gazelor naturale a survenit în medie de două ori în ultimul an. 

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite