Iepuraşul creşte vânzările cu 20%

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pregătirile de Paşte ridică nivelul vânzărilor cu 20 la sută, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a declarat directorul de marketing al Carrefour România, Andreea Mihai. În topul

Pregătirile de Paşte ridică nivelul vânzărilor cu 20 la sută, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a declarat directorul de marketing al Carrefour România, Andreea Mihai. În topul celor mai bine produse vândute se vor găsi "ouăle, vopseaua de ouă, vinul, cozonacul, nuca, stafidele, fructele, în special citricele, conservele de ananas şi conservele de ciuperci", apreciază reprezentanta companiei. Potrivit aşteptărilor, vânzarea de ciocolată va creşte cu 68 la sută faţă de o lună normală.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite