Hotelurile SIF Transilvania aleg varianta balneo

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Când vine vorba de hoteluri, a avea multe în portofoliu nu îţi asigură întotdeauna reuşita

euro.
La polul opus, lanţul Continental a avansat repede: a făcut un parteneriat cu Accor, în urma căruia Continental investeşte în unităţi, iar Accor le operează sub contract de management. Compania, care deţine unităţi între trei şi cinci stele, a avut anul trecut afaceri de circa 19 milioane de euro şi se aşteaptă să depăşească pragul de 23 milioane de euro în 2006.

Reţeta SIF Transilvania - specializarea pe balnEoclimaterice
"SIF Transilvania vrea să creeze cel mai mare lanţ hotelier pe segmentul balneoclimateric din această parte a Europei", a declarat, pentru Adevărul, Dan Găman, director de marketing al Transilvania Travel, turoperatorul deţinut de SIF Transilvania.
Compania deţine circa 15 hoteluri în zone balneoclimaterice, precum Băile Felix, şi intenţionează să mai achiziţioneze încă cinci în următoarea perioadă, în staţiuni precum Călimăneşti, Căciulata sau Vatra Dornei. "Vrem să schimbăm conceptul potrivit căruia numai bătrânii merg în staţiuni. ţinta noastră vor fi şi tinerii care să vină, pur şi simplu, pentru a se relaxa", spune Găman.
Strategia legată de tratamentele balneoclimaterice va fi extinsă şi la hotelurile pe care SIF le deţine pe litoral şi care sunt majoritare în portofoliu (din 63 de unităţi, 42 sunt situate în zona litoralului). "De circa trei ani se derulează investiţii în renovarea unor hoteluri pe litoral, pentru a le prelungi sezonalitatea de la trei la mai mult de nouă luni, prin adăugarea de baze de tratament", explică reprezentantul Transilvania Travel.
Compania va investi peste 20 milioane de euro în 2007 în renovarea a cinci unităţi de cazare. Din cele din portofoliu, 17 sunt în prezent renovare.

Reţeta Continental - turismul de afaceri
Unul dintre elementele reţetei de succes Continental Hotels a fost asocierea cu unul dintre cele mai proeminente nume de pe piaţa hotelieră internaţională - lanţul francez Accor. În prezent, trei dintre cele 14 hoteluri Continental (dintre care doar 12 operaţionale) funcţionează sub brandul Ibis, deţinut de Accor.
"Asocierea cu un brand internţional ne-a fost foarte favorabilă şi ne-a impus şi anumite exigenţe ale lanţului", spune Radu Enache, preşedinte şi acţionar majoritar al Continental Hotels. Un punct foarte important al strategiei Continental a fost plasarea hotelurilor în zone cu trafic intens al oamenilor de afaceri. Compania nu are hoteluri destinate turismului de vacanţă, mizănd pe fluxul în continuă creştere al oamenilor de afaceri din ultimii ani, în special pe fondul apropierii momentului de integrare a României în UE.
"În România, hotelurile de business sunt cele mai necesare şi, atâta timp cât infrastructura nu se adaptează turismului de vacanţă, nu vom intra pe acest segment", explică Enache. În plus, a mai adăugat el, interesul în creştere al românilor pentru vacanţele în străinătate este un alt argument în favoarea investiţiilor adresate segmentului business.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite