Hainele de blana excentrice pot ajunge la pretul unei garsoniere

0
Publicat:
Ultima actualizare:

* Ultimele idei in domeniu: combinatia intre blana de manz, traforata cu laserul, si blana de samur sau chinchila * Ana Lesko a dat 100 de euro pentru o hainuta din blana de iepure pentru catelul sau

Cantareata Ana Lesko si cainele ei, artistul Fizz, neveste de politicieni si fotbalisti. Numitorul lor comun il constituie pasiunea pentru blanurile de lux. "Cele mai scumpe blanuri de lux sunt cele de linx, cu garnituri de vizon sau samur. Daca in plus acestea sunt insotite si de o eticheta celebra pot ajunge la 20.000-30.000 de euro (adica pretul unei garsoniere in Bucuresti - n.n.). In prezent, vizonul este Mercedesul blanurilor. Acestea sunt cele mai populare blanuri de lux, dar si cele mai permisive din punct de vedere al croielii si prelucrarii - vopsire, tuns cu laserul", ne-a declarat Daniel Margarit, directorul Casa de Blanuri MG, care aduce blanuri din Italia, marca Vinicio Pajaro. Acesta spune ca nu a avut pana acum cereri de astfel de haine foarte scumpe, preturile la hainele pe care le comercializeaza variind intre 240 si 8.000 de euro. In mare voga sunt acum hainele de vizon, iar cei care le cumpara sunt din toate categoriile. "Pretul corect pentru o haina de vizon cu garnitura de linx, samur sau chinchila este de 7.000-9.000 de euro", ne spune Margarit. Care este portretul-robot al celor care isi permit satisfacerea unor astfel de placeri? "Clientii nostri sunt persoane cu varste cuprinse intre 1 si 93 de ani. In Italia, de exemplu, blanurile de lux tinteau, in urma cu sase-sapte ani, femeile peste 30 de ani. In Romania, in ultimii doi ani, din ce in ce mai multe persoane tinere aleg sa achizitioneze un astfel de obiect vestimentar, datorita modelelor si culorilor folosite. Tinerele apreciaza jachetele sau bolerourile de vizon", mai spune Margarit. Acesta spune ca are si clienti care vin in fiecare an si isi cumpara o haina de lux. El nu a dorit insa sa dezvaluie numele consoartelor unor personalitati care ii sunt cliente fidele, afirmand doar ca este vorba de "sotii de personalitati din toate domeniile". Ne-a oferit si o explicatie pentru secretul pe care a dorit sa-l pastreze: "Am intalnit si persoane care, desi cumparasera haina de blana de la mine, au preferat sa spuna ca o au de la Paris sau de la Milano". In schimb, acesta nu ne-a ascuns faptul ca Ana Lesko, cantareata, a achitionat celebra caciula de blana pe care o poarta intr-unul dintre videoclipurile sale de la firma sa. De asemenea, tot fosta prietena a omului de afaceri Irinel Columbeanu a tinut mortis, acum un an, sa-i comande catelului sau o hainuta de iepure pentru care nu a ezitat sa scoata din buzunar 100 de euro. De asemenea, cantaretul Fizz, care este nelipsit de la paradele de moda organizate de Casa de Blanuri MG, are nu mai putin de patru haine de lux marca Vinicio Pajaro. Cea mai noua idee a designerului italian este o combinatie intre blana de cavalino (manz), traforat cu laserul, si blana de samur sau chinchila. Pretul unei asemenea haine poate ajunge la 1.000 de euro. De un mare succes se bucura confectiile cu doua fete. Una dintre fete este cea cu blana, iar partea cu piele este pictata manual sau acoperita cu un strat laminat de argint sau bronz care poate fi patinat (tocit) cu scopul de a da senzatia de "antico". Pentru a avea o astfel de haina, nevestele politicienilor romani trebuie sa scoata din conturi circa 5.500 de euro. Si in acest domeniu imaginatia are un rol important. "Am vazut ca o firma din SUA a realizat hainute de blana pentru Barbi, pe care le vinde cu 90 de euro. Ma gandesc si la aceasta idee"", spune reprezentantul companiei de blanuri. Totodata, in goana dupa clienti, magazinele de blanuri de lux practica si discounturi de 10-50 la suta, valabile din aprilie pana la jumatatea lunii septembrie. Cei care au afaceri in domeniu recunosc insa ca, de fapt, vanzarile acestor produse sunt influentate in mod semnificativ de vremea de afara. "Anul acesta a fost unul mai prost, pentru ca afara a fost mai cald. In schimb, anul trecut a fost un an bun pentru noi, pentru ca iarna a fost mai grea si am avut vanzari bune", a precizat Margarit.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite