Google schimbă strategia pentru China

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Google vrea să renunţe la redirecţionarea automată a utilizatorilor site-ului destinat Chinei, Google.cn, către cel din Hong Kong, în încercarea de a asigura reînnoirea licenţei de servicii pentru piaţa chineză, arată Reuters.

Google a început deja să redirecţioneze un număr redus de utilizatori către o pagină a domeniului Google.cn, legată de site-ul Google.com.hk, iar în curând va renunţa la toate redirecţionările, a declarat directorul departamentului juridic al Google, David Drummond.


Google a anunţat în luna martie că va închide versiunea chineză a motorului său de căutare din cauza cenzurii şi a atacurilor informatice şi a redirecţionat căutările către site-ul din Hong Kong, necenzurat.

Compania americană a făcut public faptul că pe 12 ianuarie hackerii chinezi au încercat să se „infiltreze‟ în sistemul său de codificare şi în conturile de e-mail ale activiştilor chinezi pentru drepturile omului. În urma acestei dispute, compania Google, prezentă pe piaţa chineză din 2006, declara că va rămâne în China doar dacă autorităţile de aici renunţă la cenzură.

Citește și

Serviciile Google, cenzurate în 25 de ţări

Google nu va mai cenzura rezultatele căutărilor

Google reîncărcat în China

NSA va investiga atacurile informatice din China asupra Google

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite