Forbes: O medicinistă din advertising ştie mai bine decât tine cum alegi ce cumperi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cum a reuşit o absolventă de Medicină, cu două MBA-uri, să ajungă partenerul unei agenţii de publicitate şi ce rezultate a avut tratamentul pe care l-a prescris pentru ca afacerea sa să supravieţuiască crizei?

Ana Iorga, partener al agenţiei de publicitate Lemon Studio, afişează o delicateţe de medic pediatru. În urmă cu 11 ani, intra a doua pe listă la Facultatea de Medicină a Universităţii „Carol Davila" din Bucureşti. Ana a ales acest drum nu pentru că simţea o chemare către profesia de medic, ci mai degrabă pentru a-şi demonstra că poate face faţă unei facultăţi grele.

A absolvit facultatea în 2006. Apoi, a dat examenul de licenţă pentru că nu-i plac lucrurile pe jumătate terminate. Dar jocurile erau deja făcute... În ultimul an de facultate se hotărâse să renunţe definitiv la cariera medicală. Era dezamăgită de condiţiile din spitalele româneşti şi de salariul mizer ce o aştepta.

Află pe forbes.ro cum a ajuns Ana Iorga la neuromarketing şi mai ales la ce îi foloseşte

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite