Forbes: Cum pot cumpărătorii să răstoarne modelele de business?
0„Clientul nostru, stăpânul nostru” e un refren de-o vârstă cu comerţul. Suntem însă pregătiţi pentru momentul în care consumatorii, înarmaţi cu puterea de agregare a internetului, vor răsturna modelele de business?
În ziua în care a pus piciorul în Cluj, Grant McKenzie ştia că nu e binevenit. Trecuse abia o lună de când Ursus anunţase că va închide fabrica din oraş, locul de unde a început istoria celei mai vândute beri din România, stârnind astfel furia localnicilor dar şi a consumatorilor legaţi de tradiția brandului.
„E ca şi cum BMW ar pleca
din Bavaria, dar s-ar recomanda în continuare ca o companie bavareză“, spunea
atunci jurnalistul Patrick Andre de Hillerin, sintetizând atitudinea generală a
pieţei. Reacţiile clujenilor au fost însă
de departe cele mai vehemente şi mai pasionale.
Vezi pe
forbes.ro de ce Grant McKenzie susţine că publicitarilor le e frică
Citeşte pe forbes.ro şi ce şanse are Naumovici să
schimbe regulile retailului