Forbes: Cum pot cumpărătorii să răstoarne modelele de business?

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Clientul nostru, stăpânul nostru” e un refren de-o vârstă cu comerţul. Suntem însă pregătiţi pentru momentul în care consumatorii, înarmaţi cu puterea de agregare a internetului, vor răsturna modelele de business?

În ziua în care a pus piciorul în Cluj, Grant McKenzie ştia că nu e binevenit. Trecuse abia o lună de când Ursus anunţase că va închide fabrica din oraş, locul de unde a început istoria celei mai vândute beri din România, stârnind astfel furia localnicilor dar şi a consumatorilor legaţi de tradiția brandului.

„E ca şi cum BMW ar pleca din Bavaria, dar s-ar recomanda în continuare ca o companie bavareză“, spunea atunci jurnalistul Patrick Andre de Hillerin, sintetizând atitudinea generală a pieţei. Reacţiile clujenilor au fost însă de departe cele mai vehemente şi mai pasionale.

Află în continuare pe forbes.ro care este planul lui McKenzie şi atuul pe care vrea să îl folosească în avantajul său

Vezi pe forbes.ro de ce Grant McKenzie susţine că publicitarilor le e frică

Citeşte pe forbes.ro şi ce şanse are Naumovici să schimbe regulile retailului

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite