Forbes: Războaiele mărcilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pe rafturile supermarketurilor, brandurile sunt aliniate într-o armonie paradisiacă.  Ce s-ar întâmpla dacă, pentru câteva clipe, armonia ar fi tulburată de luptele producătorilor pentru câştigarea cotelor de piaţă? Ar curge sânge.

Dacă întrebi un manager de brand ori un CEO ce-i mai face concurenţa, vei primi invariabil acelaşi răspuns inocent: „Nu ne interesează!". O formă de ipocrizie - de ce să-i fac reclamă concurenţei! - sau chiar nu-i interesează? Viaţa brandurilor pe piaţă, însă, este mult mai dură. În realitate, toţi, de la brand manager la directori de marketing, şi de la directori generali la patroni, toţi stau cu ochii pe concurenţă.

Nu poţi să rezişti în piaţă, dacă nu urmăreşti fiecare mişcare a concurenţilor, dacă nu reacţionezi, dacă nu loveşti când eşti lovit. Toate aceste manevre nu trebuie cunoscute de public. Conflictele dintre branduri se desfăşoară undeva departe de atenţia presei şi de ochii consumatorilor.

Află pe forbes.ro mai multe despre ciocnirile de interese ale companiilor, dar şi despre războaiele lor

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite