Forbes: McCann-Erickson şi ofensiva lui Dedeman
0Ce anume a făcut echipa McCann-Erickson-Dedeman pentru a câştiga mult râvnitul premiu Grand Effie 2011?
Adrian Boţan, Creative Partner McCann-Erickson, şi-a cumpărat burlane. De la Dedeman. Şi i-au mai rămas bani şi pentru ea, mai exact - un aragaz pentru ea. Râde cu poftă când spune asta. Nu încape îndoială, campaniile de promovare a retailerului de materiale de construcţii de tip do-it-yourself Dedeman au pus în reclame chiar relaţiile de cuplu din viaţa reală.
Acesta este conceptul în jurul căruia a fost construită campania „Every change helps" („Fă o schimbare în viaţa ta") care a câştigat, recent, premiul cel mare la Effie. Nouă oameni - şapte din McCann-Erickson şi doi din Dedeman - au lucrat la campania care s-a derulat, pe TV, radio şi outdoor, pe tot parcursul anului trecut.
Află pe forbes.ro care a fost primul pitch al McCann-Erickson şi cum a decurs întreaga poveste