EXCLUSIV Oficial Ford: Pregătim la Craiova o maşină fantastică

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ingvar Sviggum, vice-preşedinte Marketing Vânzări şi Service al Ford Europa, mizează pe o revenire a pieţei auto din România şi spune că noul model ce se va construi la Craiova "va fi o maşină fantastică".

În ciuda scăderilor din ultimii ani de pe piaţa auto europeană, constructorul de autoturisme Ford pariază pe o revenire a vânzărilor în următoarea perioadă. Investiţia Ford de la Craiova, care se ridică la peste 850 de milioane de euro, este considerată de Sviggum o adevărată oportunitate, în egală măsură pentru România şi pentru Ford. "Nu pot încă vorbi foarte multe despre următorul model pe care îl vom dezvolta la Ford Craiova, însă pot să vă spun că va fi o maşină fantastică", a declarat oficialul de origine daneză, al Ford, într-un interviu în exclusivitate acordat "Adevărul". Sviggum admite că "Programul Rabla" din Europa a fost salvatorul industriei auto pentru majoritatea constructorilor mondiali., numai în Germania vânzându-se prin acest program peste un milion de unităţi.

"Discounturile mari afectează brandul"

Întrebat ce alege între profitabilitate şi volum mare de vânzări pe baza discounturilor, Ingvar Sviggum a răspuns că Ford încearcă să realizeze un echilibru între cele două. "Noi nu vom sacrifica profitabilitatea pentru un volum mare de vânzări, aşa cum se pare că fac competitorii noştri. Noi credem că discounturile prea mari afectează brandul şi reputaţia companiei auto şi te fac sădevii slab în piaţă".

Un nou director general la Compania Naţională de Vânzări a Ford România

Henrik Nensen îl înlocuieşte, de luni, pe Paul Flanagan, potrivit lui Sviggum. Henrik Nensen activează în cadrul companiei americane de 39 de ani, ocupând poziţia de director general în Suedia, Norvegia şi Rusia, iar cea mai recentă funcţie a fost acea de responsabil pentru lansarea produselor pe piaţă în cadrul Diviziei de Vânzări şi Marketing a Ford Europa.

Paul Flanagan va fi responsabil de activitatea departamentului Proces Global de Planificare a Vânzărilor Ford, cu sediul în Marea Britanie.

"Schimbările anunţate astăzi (luni - n.r.) se încadrează în procesul de dezvoltare a conducerii Ford şi nu afectează abordarea generală şi strategia noastră privind piaţa din România. Compania Naţională de Vânzări Ford pentru România a devenit operaţională la începutul lunii august şi este responsabilă în totalitate de comercializarea mărcii americane, precum şi de operaţiunile de service şi servicii post-vânzare. Echipa companiei este formată din aproximativ 30 de persoane şi îşi desfăşoară activitatea în Bucureşti.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite